6 zasad inteligencji emocjonalnej
Wśród liderów zdania na temat okazywania emocji w pracy są podzielone. Jedni twierdzą, że w pracy nie ma miejsca na emocje a wszystkie decyzje powinny być dobrze przemyślane. Są też tacy, którzy uważają, że emocje w pracy odgrywają rolę integralną a nawet równoważną do logicznego myślenia i racjonalności.
A Ty do którego typu menedżera jesteś bardziej podobny?
Syndrom akceptacji
NIE próbuj tego czytać
Nie.
Proste słowo. Zarazem banalne, genialne jak i najgorsze, jakie kiedykolwiek wymyślono. Psuje marzenia, niweczy oczekiwania, gwałci perspektywy. Z drugiej strony, świadczy o bohaterstwie, poczuciu własnej odrębności, dominacji i kreowaniu rzeczywistości poprzez własne działania.
Co w nim takiego niezwykłego?
Nie szukaj problemów tam, gdzie ich nie ma
Złota Myśl, o której większość ludzi prawdopodobnie wolałaby powiedzieć: łatwiej powiedzieć, niż zrobić. Na czym polega nieszukanie problemów? Jak do tego podejść? Na te, inne pytania odpowiedź znajdziesz w dalszej części tego wpisu…
Wyobraź sobie taką sytuację: wracasz zmęczony do domu, a w kuchni straszliwy bajzel. Trudno się ruszyć, nie ma żadnych czystych naczyń ani sztućców, podłoga się klei, wszędzie są albo śmieci, albo okruchy i resztki jedzenia. Okazało się, że Twój współlokator miał wczoraj małe spotkanie ze znajomymi, i tak jedna rzecz poprowadziła do następnej, impreza przeciągnęła się do godziny 5 rano, i facet jeszcze tak naprawdę śpi.
Subskrybuj:
Posty (Atom)
Łączna liczba wyświetleń
249,103