SUKCES i MOTYWACJA ROZWÓJ FINANSE

PASJA - najlepszy dopalacz dla Twojego biznesu!

 
Nie wyobrażam sobie życia bez pasji. Pasja nadaje mu sens i sprawia, że każdego dnia, kładąc się do łóżka, nie mogę się doczekać następnego dnia.

Pasja nie różni się niczym od szaleńczej miłości do drugiej osoby, kiedy to nie jesteś w stanie skupić się na czymkolwiek innym i myślisz tylko o tej jedynej czy o tym jedynym. Człowiek, który posiada pasję, kocha życie. Realizacja pasji daje poczucie zadowolenia i szczęścia. I nie ma tu znaczenia, czy tą pasją jest uprawa przydomowego ogródka, gdzie chuchasz na jakieś wyszukane gatunki sałaty liściastej, czy też tą pasją jest np. zgłębianie wiedzy na temat marketingu internetowego.

Jeśli sam jesteś człowiekiem z pasją, to nie zdziw się, że inni mogą Cię nie rozumieć. Często nie zrozumieją Cię nawet najbliżsi. Moja mama, która na szczęście mieszka dość daleko i rzadko ma okazję dawać mi "dobre rady", próbuje mnie czasem sprowadzić na dobrą drogę ;) Gdy widzi, ile godzin spędzam przy komputerze, "dłubiąc" coś przy swoim serwisie, mówi: "Dziecko, ty musisz zachować jakąś równowagę. Nie możesz ciągle pracować!". Pracować? Przecież dla mnie jest to największa radość i frajda, której nie oddałabym za nic! Równowaga... A cóż to jest równowaga? Czy człowiek, który pracuje od 8.00 do 16.00 na etacie, przychodzi do domu i ogląda telewizję od 17.00 do 22.00, zachowuje równowagę? Bo jeśli tak, to taka równowaga mnie w ogóle nie interesuje.

Jeśli masz pasję, nie ma w Twoim słowniku słowa "nuda". W głowie rodzą się wciąż nowe pomysły i palisz się do ich realizacji. Pasja sprawia też, że nie ma w Twoim słowniku słowa "porażka".

Jeśli uda Ci się zbudować biznes na swojej pasji lub jeśli Twój biznes stanie się Twoją pasją, to już jesteś na wygranej pozycji. Dzięki pasji zignorujesz wszelkie uwagi nieżyczliwych Ci ludzi. Dzięki pasji pokonasz wszelkie przeszkody, które staną na Twojej drodze. Dzięki pasji nie poddasz się, dopóki nie dotrzesz do celu.

Ludzie czasem nie mają pasji z jednego powodu. Wydaje im się, że pasja to jest jakieś jedno konkretne zainteresowanie, które jest tak wciągające, że pochłania człowieka przez całe życie. Może tak być, ale nie musi. Bardzo mi się spodobało to, co powiedział Sebastian Schabowski — pasja to nawyk. Jest to raczej pewna postawa życiowa, która skłania nas do zaangażowania się w jakąś ideę całym sobą, duszą i ciałem. Moja obecna pasja, realizowana poprzez serwis SuperKid.pl i inne projekty z tym związane, trwa od kilku lat. A wcześniej? Również miałam różne pasje. Wszystko, co robiłam, robiłam z pełnym oddaniem i zaangażowaniem. Dawało mi to nie tylko poczucie szczęścia, ale także — w dłuższej perspektywie czasowej — przynosiło konkretne korzyści finansowe.

Dlatego nie mam co do tego żadnych wątpliwości — najlepszym "dopalaczem" dla Twojego biznesu jest Twoja pasja.

-----------------------------------
Niniejszy artykuł jest fragmentem ebooka "E-biznes jak sposób na sukces", autorstwa Jolanty Gajda. 

ZAINWESTUJ W PEŁNA WERSJE TEGO E-BOOKA

lub

pobierz fragment

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń