SUKCES i MOTYWACJA ROZWÓJ FINANSE

Ograniczenia prosto od najbliższych


Moja rodzina to niestety ludzie, którzy są w pewnym sensie ograniczeni przez swoją własną mentalność. Co gorsza uważają oni że to ja jestem ograniczony. Cóż za ironia losu!

Gdybym nie był dostatecznie uświadomiony to pewnie sam bym w to uwierzył, ale zamiast cofać się w rozwoju ja dalej robię swoje i idę sukcesywnie do przodu.

Piszę Ci to żeby Cię zmotywować do działania - pewnie też słyszysz od ludzi różne uwagi, które nie zawsze są miłe. Pamiętaj, że jeżeli taka krytyka nic nie wnosi do Twojego życia to należy ją zignorować!

Wiesz, co jest prawdziwym kluczem do sukcesu?


Powiem Ci: Tym kluczem jest całkowite oderwanie się od przekonań i sposobu myślenia przeciętnych ludzi - zwłaszcza życiowych pesymistów!


Nigdy nie daj się im zwodzić i nie słuchaj ich głupiego gadania, bo tylko się zniechęcisz i nie uda Ci się nic osiągnąć.

Na koniec wcale nie żałuję, że napisałem o tym, że moja rodzina jest ograniczona.

Większość ludzi w naszym kraju to ludzie z ograniczeniami.

Stajesz się kimś wyjątkowym w momencie jak wyrwiesz się z tego „mentalnego bagna” i poszybujesz na wyżyny rozwoju osobistego.

Życzę Ci tylko samych sukcesów.


-------------------
źródło: cemis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń