SUKCES i MOTYWACJA ROZWÓJ FINANSE

Twój Świat Zewnętrzny to Lustrzane Odbicie Twojego Świata Wewnętrznego


Myśli ludzi mają tendencję do materializowania się w realnym świecie. Choć w pierwszej chwili wydaje się to nie możliwe, prawda jest taka iż, twój świat zewnętrzny jest lustrzanym odbiciem naszego świata wewnętrznego.

Każda myśl to przyczyna, która powoduje określone skutki w bliższej bądź dalszej przyszłości.

Myśli pozytywne, subtelne, szczęśliwe i radosne sprawiają że wszystko co nas otacza staje się światem, który mamy w sobie. Zauważyć można że materia która nas otacza, zaczyna przybierać formę jaką nadają jej nasze myśli.

Twój zewnętrzny świat zawsze będzie odzwierciedleniem twoich wewnętrznych przekonań i myśli.

Myśli oddziałowywują bezpośrednio twoje nastawienie.  Jeśli będziesz otaczał się pozytywnymi myślami, również pozytywne zacznie być twoje nastawienie.

Możesz myśleć „ jak mi się nie chce, ale to okropny dzień, nie układa mi się, nie mam pieniędzy”,
jak wtedy wyglądałoby twoje nastawienie?? Możesz również myśleć „ ale dziś jest piękny dzień, jestem szczęśliwy, układa mi się wspaniale, mam wszystko czego pragnę” – zobacz ile energii jest w tych słowach!

Możesz zadać pytanie: Ale jak mam mówić że mam wszystko pod dostatkiem, skoro ciągle brakuje mi pieniędzy?, ale widzisz, jeśli zewnętrzny świat, który cię otacza, jest odzwierciedleniem świata wewnętrznego czyli myśli, które znajdują się w twoim umyśle, to konieczne jest, abyś teraz, już dziś przestawił się na dobrobyt.

Tylko ci, którzy zamiast na teraźniejszej sytuacji będą potrafili koncentrować swoje myśli na sytuacji takiej jaką chcieliby doświadczyć mogą osiągnąć sukces w każdej dziedzinie swojego życia.

Jeśli pragniesz zmienić swoje życie, musisz zmienić swoje myślenie, jeśli twoje wnętrze zacznie się zmieniać, zmiany zauważysz również w świecie, który ciebie otacza.


-----------------------------
Elżbieta Maszke

Zapraszam na szkolenie " Jak doświadczyć fizycznej manifestacji swoich pragnień"
Moje dzieło....Moje Opus....
źródło: artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń