SUKCES i MOTYWACJA ROZWÓJ FINANSE

Mam dla Ciebie prezent! Ale z jakiej okazji?!?!?

 
Hej. Pewnie zaciekawił Cię tytuł tego posta. Więc już piszę o co chodzi. Otóż ten post jest już postem numer  "500" na moim blogu.  Okazja może wydawać się banalna, ale dla mnie znaczy bardzo dużo. Poświęciłem na to wiele sił i czasu, ale jestem całkowicie pewny tego, że się opłacało. Nauczyłem się przy tym wielu rzeczy i lepiej poznałem siebie. Czytając każdy artykuł, który dodawałem, myślę że zdobyłem niemniej wiedzy niż z niejednej książki o tej tematyce. Jeśli regularnie odwiedzasz mojego bloga i czytasz publikowane w nim artykuły to nie przegapiłeś okazji i mam dla Ciebie niespodziankę.


Postanowiłem, że podaruję Ci 8 bardzo wartościowych i praktycznych  e-booków z każdej kategorii na moim blogu, czyli biznesu i edukacji finansowej, motywacji i sukcesu, rozwoju osobistego i marketingu sieciowego. Mam nadzieję, że je ściągniesz i najważniejsze, że z nich skorzystasz. Przekonasz się ile możesz zyskać. A więc czytaj i rozwijaj się. Zainwestuj w Siebie!!!



Swój prezent możesz pobrać  **TUTAJ**


Zawartość paczki:


EDUKACJA FINANSOWA I BIZNES:
"Tylko Ty decydujesz o swojej finansowej przyszłości" - Ireneusz Tomczyk


MOTYWACJA I SUKCES:
"Szkoła sukcesu" - Aleksander Łamek
"Psychologia osiągnięć"- Sebastian Schabowski
"8 sekretów sukcesu Napoleona Hilla"- Przemysław Jóskowiak


ROZWÓJ OSOBISTY:
"Efektywne zarządzanie czasem" - Tomasz Szopiński
"11 niezmiennych zasad skutecznego działania"- Piotr Adamczyk
"5 metod notowania"- Katarzyna Szafranowska



MARKETING SIECIOWY:
"Niezależność Finansowa" - Michał Kidziński


Zachęcam Cię gorąco do czytania artykułów na moim blogu, a także dostępnych e-booków. Zrobisz olbrzymi krok w stronę osobistego sukcesu.


"Ludzie wchodzą na drogę sukcesu minutę po tym ,jak postanawiają go odnieść."
    -- Harvey MacKay


"Wyciągnij lekcję z wczoraj, żyj dniem dzisiejszym i miej nadzieję na jutro"
    -- Albert Einstein


Zobacz:

Zacznij inwestować w SIEBIE!!! - ebooki: motywacja, sukces, rozwój osobisty, biznes, edukacja finansowa, inwestowanie

Motywujący demotywator ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń