SUKCES i MOTYWACJA ROZWÓJ FINANSE

Bezustanny rozwój gwarancją sukcesu

 
Nie każdy zdaje sobie sprawę z ważności rozwoju osobistego oraz ciągłego dokształcania. Są przekonani, że skoro pokończyli jakieś szkoły to ten rozdział został już zamknięty w ich życiu. Nic bardziej mylnego, oczywiście zakładając, że pragnie się być jednostką świadomą i wolną.

Człowiek, który nie rozwija się nie żyje w pełni, tylko wegetuje. Poprzez  rozwój osobisty poznajemy nowe obszary, o których wcześniej nie mieliśmy pojęcia. Świat odkryje przed nami dotąd nieznane  tajemnice, pod warunkiem że my sami tego chcemy i ku temu niestrudzenie dążymy. Nie wystarczy tylko być, osoby preferujący typowo konsumpcyjny, leniwy styl życia mogą pożegnać się z odkrywaniem nieznanych posmaków, jakimi uraczyć nas może bogactwo wszechświata.

Chcesz sukcesu? Wyznaczaj cele!

 
Dlaczego tylko 13% ludzi wyznacza sobie cele? Dlaczego tylko 3% zapisuje je na papierze? Czy cele naprawdę są takie ważne, czy może wymyślanie ich to tylko strata czasu? Okazuje się, że wszyscy ludzie sukcesu wyznaczają cele. One naprawdę zmieniają życie. Dziś dowiesz się, dlaczego, po co i jak je wyznaczać. Zapraszam do lektury!

Budowanie domu wymaga planu. Zarówno projektu, jak i dokładnych analiz. Sprawdzania warunków i zdobywania pozwoleń. A dlaczego nie podejść do własnego życia w ten sam sposób?

Tajemnica zarabiania na swojej pasji

 
Jak wybrać zawód swego życia? Przed tym problemem stają i młodzi i starsi. Ci, co zaczynają swe życie zawodowe i ci, co już mają jakiś etap za sobą, ale szukają zmian.

Wszyscy eksperci jednomyślnie twierdzą, że aby osiągnąć sukces, trzeba znaleźć swoją pasję, marzenie i uczynić z niego zajęcie, z którego będziesz się utrzymywał. To jest schemat idealny, który się sprawdza. Jednak kiedy ten schemat wdraża się w życie, wychodzą na jaw dość duże rozbieżności: od prostych paru kroków po skomplikowane strategie.

Przedstawię strategię prostą i skuteczną, dobrą zarówno dla ludzi młodych rozpoczynających życie zawodowe, jak i dla ludzi z bagażem doświadczeń. Strategia składa się z 3 punktów. Oto one:

Łączna liczba wyświetleń