SUKCES i MOTYWACJA ROZWÓJ FINANSE

Życie jest jak papier toaletowy

 
Jest takie powiedzenie: “Życie jest jak papier toaletowy – długie, szare i do dupy.” Fajnie, jeśli traktujemy to tylko jako dowcip. Gorzej, jeśli naprawdę tak o naszym życiu myślimy...

Przyjrzyj się sobie lub innym ludziom (to drugie jest o wiele łatwiejsze, czyż nie?) i zobacz, jak traktują oni swoje życie. Czy jest ono dla nich czymś niesamowitym, czy jest ono wyzwaniem i radością, czy inspirują Cię oni tym, jak żyją czy też raczej są fantastycznym obrazem definicji “szarość życia”?

Życie wcale nie jest długie, szare i do dupy. Życie MOŻE takie być, ale nie jest takim z definicji!

Jeśli uznasz, że Twoje życie takie jest, to nie znaczy, że już za chwilę nie może się zmienić. Ty masz tutaj władzę. Ty możesz coś zrobić. Ty możesz się uśmiechnąć. Możesz zacząć je bardziej świadomie kształtować. Możesz zmienić swoje nastawienie do życie, możesz wzbudzić w sobie lepsze emocje, możesz wreszcie zacząć działać z radością i pasją.

Wcześniej myślałem, że mam takie życie jakiego pragnę, ale niekoniecznie było tak do końca. Niekoniecznie brałem od niego to, czego chciałem i zamiast sposobów szukałem wymówek.


Nasze życie może być tak szare lub tak kolorowe jak nasze myśli i działania podjęte w związku z nimi.

Możesz jednak coś zmienić i nie trzeba do tego nie wiadomo czego. Wiele rzeczy możesz zrobić za darmo lub za niewielkie pieniądze a ogranicza Cię tylko Twoja “racjonalność”!

Ja postanowiłem coś zrobić, by to życie nie było tylko oczekiwaniem na kolejny taki sam dzień. Umówiłem się z moimi wspólnikami na sesję zdjęciową. W weekend (jeśli pogoda dopisze) zamienię się w morsa. Na wiosnę skoczę na bungee, ze spadochronem i polecę samolotem ultralekkim. A kolejne pomysły wciąż napływają…


Zrób coś innego, a nawet szalonego. Pokaż sobie, że potrafisz zrobić więcej, niż Ci się wydawało. Nie tylko da Ci to zastrzyk adrenaliny, ale także pokaże, że tak naprawdę nie masz się czego bać, a bariery tworzy Twoja głowa – one w rzeczywistości nie istnieją!

Zobacz, mogłem nie organizować sesji, bo to przecież trochę kosztuje. Znajoma znajomej kształci się jednak na fotografa i z miła chęcią sobie na nas “potrenuje”. Wszyscy są zadowoleni! Mogłem nie brać udziału w kąpieli morsów, bo muszę dojechać kilkadziesiąt kilometrów, ale ja naprawdę chcę to przeżyć! A skok ze spadochronem? Zawsze o tym marzyłem, ale zamiast sprawdzić gdzie takie coś organizują i ile to kosztuje, wolałem szukać wymówek typu: “nie stać mnie”, “jak daleko będę musiał dojechać?”. Koniec z takim myśleniem. Trzeba szukać możliwości a nie wymówek, szans a nie problemów!

Piszę tu o tym nie po to, by się chwalić, ale by dodatkowo się zmobilizować i to zrobić! Skoro o tym napisałem, głupio będzie mi teraz się wycofać, nie uważasz?

Zmień coś! Zrób coś szalonego! Zamień się na chwilę w dziecko! Rzuć się w śnieg. Śpiewaj i tańcz. Wspinaj się na skały. Zjedź na sankach z góry. Zrób kulig. Zrób cokolwiek, co odstaje od Twoich codziennych zachowań! Na pewno masz już jakiś pomysł. Znajdź osoby, które są równie otwarte jak Ty, będzie o wiele łatwiej coś zrobić w grupie, bo nawet jak będziecie mieli wątpliwości, to głupio będzie się wycofać przed resztą!

Czerp radość z życia. Ono wcale NIE musi być długie, szare i do dupy! Czy Ty jesteś do dupy? Nie sądzę! Czemu więc Twoje życie miałoby takie być?! Porzuć mentalność ofiary i przyjmij mentalność wojownika.

Do dzieła!

-------------------------------
Już teraz odwiedź stronę autora i dowiedz się więcej o tym, jak zmienić swoje życie! www.danieljanik.com
źródło: artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń